Re: Problem z internetem-wirus?

Autor: Adax <Adax_Tnij_at_op.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 22:25:58 MET DST

(...)
Dzięki za wiele wyjaśnień
> Wiesz, jak się przekleja do okienka wiersza poleceń?
Nie wiem, myślałem, że tylko wpisywanie... :(

> Sprawdź na www.speedtest.net z jaką rzeczywiście szybkością pracuje łącze.
> Proponuję na Warszawę bądź Lublin. Może coś je przycięło? (wcale się nie
> zdziwię, jeśli nadal masz na nim ograniczenie transferu po przekroczeniu
> limitu danych... ten potrafiłem sklepać w tydzień, nie spiesząc się)
speedtest nie wchodzi mi, podaje wyniki numion: 2.05 Mb/s / 244 kb/s

> Poza tym... Ty masz 2 megabity? Ale przepłacasz... już dawno nie ma 2
> megabitów w ofercie UPC... A oferta 2 Mbit, co kiedys była, kosztowała 94
> zlote. Obecnie 25 Mbit kosztuje 90 zyla bez lojalki. Ja poszedłem dalej i
> za 120 złotych mam 50/5, a chyba wezmę za 2 paczki najszybsze... Obejrzyj
> aktualną ofertę UPC, już nie ma w niej limitów, "apgrejduj" łącze, taniej
> wyjdzie.
Mam UPC 2mb od lutygo 2009 w promocji, chyba dopiero po promocji mogę
przejść wyżej. Brak limitów jest już od dawna, ale czasem jest problem z
serverem DNS, więc czasem przecodzę na OpenDNS...