Re: Problem z internetem-wirus?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 20:15:17 MET DST

Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości
news:hbvap3$hsu$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Chyba mówisz szyfrem :) "-14096" to ma być IP onetu??? W każdym
> razie nie działają nast. wersje:
> ping -14096 -błąd konfiguracji!

nie 14096, ale "minus el 4096"

> ping 14096 -brak odpowiedzi!

Bo pingujesz na IP, który system sobie przelicza na bajty, a który nie
istnieje.
Wpisz sobie tak:
ping -a 3576623688
(przepisz dokładnie)
i zobacz, co sie stanie.
I w ogóle wpisz
ping /?

> ping www.onet.pl -działał i działa.
> Generalnie pingi działały po nazwie i po IP.

Zadziała, tylko musisz dokładnie przepisać, co Marfi podał. Możesz
przekleić
ping -l 4096 www.onet.pl
Wiesz, jak się przekleja do okienka wiersza poleceń?

> Znalazłem winowajcę, ale nie wiem dlaczego tak się dzieje.
> Problemwystępuje gdy pracuje uTorrent -dziwne bo wcześniej nie było
> takich problemów. Łącze 2Mb i ograniczernie w uTorrent 100/10 kb/s

Sprawdź na www.speedtest.net z jaką rzeczywiście szybkością pracuje
łącze. Proponuję na Warszawę bądź Lublin. Może coś je przycięło? (wcale
się nie zdziwię, jeśli nadal masz na nim ograniczenie transferu po
przekroczeniu limitu danych... ten potrafiłem sklepać w tydzień, nie
spiesząc się)
Poza tym... Ty masz 2 megabity? Ale przepłacasz... już dawno nie ma 2
megabitów w ofercie UPC... A oferta 2 Mbit, co kiedys była, kosztowała
94 zlote. Obecnie 25 Mbit kosztuje 90 zyla bez lojalki. Ja poszedłem
dalej i za 120 złotych mam 50/5, a chyba wezmę za 2 paczki najszybsze...
Obejrzyj aktualną ofertę UPC, już nie ma w niej limitów, "apgrejduj"
łącze, taniej wyjdzie.
http://www.numion.com/YourSpeed3/ShowMeasurement.php?ID=71,765,451
(Numion ostatnio mi nie chce wysycać łącza, tak samo tu spływ się nudzi,
speedtest coś nie odpowiada)
Ostatecznie, jeśli ściąganie plików bittorrentem, to z powodzeniem Operą
to zrobisz, tak żłopię ISO linuxa.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua