Re: niemożność instalacji XP na SATA .5TB

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 24 Oct 2009 - 12:25:58 MET DST

"Xian Mi Mao" napisał:

> Czy móglibyście podać konkretny link do konkretnego algorytmu
> jak to zrobić? Litości, nie każcie mi samemu do tego dochodzić,
> tyle bzdur naraz a terminy "na wczoraj"!!!

Ale *co* zrobić? Skoro instalator XP widzi dysk, to nie ma konieczności
robić alpejskich kombinacji z nLite czy dyskietkami. Ty masz problem z
chorym układem partycji, utworzonych jakimś podejrzanym wynalazkiem. Chcesz
"na wczoraj" - to zrób tak jak napisałem.

> Nie mam napędu fdd, czy po prostu nie moża podać z HDD

Nie. Uprzedzając - z CD ani USB też nie. Zresztą - po co?

JoteR