Re: uzytkownik w control userpasswords2

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 15:58:24 MET DST

In news:hbjrou$2oq$1@news.onet.pl,
*Tom* <tomek.sa0@op.pl> typed:

> heh, szczerze mowiac spodziewalem sie takiej odpowiedzi i to wlasnie od
> Ciebie ;-)
>
> tak, to zrobilem o razu :) sadzac, ze to naprawi problem nie tylko na
> ekranie logowania. Jednak w control userpasswords2 nadal pustki (tzn
> inny user - Admin jest). A w control userpasswords aktywny uzytkownik
> jest Gościem. Zmienić jego typu konta nie mogę, ani przez userpasswords
> ani przez userpasswords2 (bo tam go nie ma :) )
>
> lusermgr.msc - tego chyba nie ma, bo to xp home?

Dlatego tak sie dzieje, gdyż zmieniłeś nazwe konta z xxxx na np. Konto,
a w profilu jest w dalszym ciagu zapisane jako konto : C:\Documents and
Settings\xxxx i dlatego ci sie ta nazwa pokazuje.
Zmien w w/w lokalizacji i w rejestrze
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\ProfileList\S-1-5-21-.....................itd
ProfileImagePath= %SystemDrive%\Documents and Settings\Konto

Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
lub
Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz nazywa).
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
Logon User Name= np.Piotr
Teraz wejdź w C:\User lub C:\Documents and Settings i Twoim profilu
zmień nazwę folderu.
Wyloguj
lub
Zaloguj się na konto Administratora (w Home tyb awaryjny) i dokonaj
przywrócenia systemu.