Re: uzytkownik w control userpasswords2

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 10:15:29 MET DST

> Start/ uruchom/ wpisz
> lusrmgr.msc <-- tu włącz
> lub w rejestrze:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
> Wstaw wartosc DWORD "Wpisz_Nazwe_Konta"= nadaj wartosc 1
> Wyloguj i teraz zerknij czy jest.

heh, szczerze mowiac spodziewalem sie takiej odpowiedzi i to wlasnie od
Ciebie ;-)

tak, to zrobilem o razu :) sadzac, ze to naprawi problem nie tylko na
ekranie logowania. Jednak w control userpasswords2 nadal pustki (tzn
inny user - Admin jest). A w control userpasswords aktywny uzytkownik
jest Gościem. Zmienić jego typu konta nie mogę, ani przez userpasswords
ani przez userpasswords2 (bo tam go nie ma :) )

lusermgr.msc - tego chyba nie ma, bo to xp home?