Re: Brak kilku kanalow w DScalerze 4115

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 13:18:13 MET DST

Użytkownik "ajn52" <271252@aster.pl> napisał w wiadomości
news:hbhfj1$1i78$1@newsread2.aster.pl...

> Do DScalera wpisywalem takie czestotliwosci, jakie byly wpisane w
> Winfascie.
> Tam, jak juz pisalem, wszystko dziala. W DScalerze tez dzialaja
> wszystkie

Czyli jednak coś stoi na przeszkodzie, może co innego się wpisuje do
karty, niż widać na ekranie?

> kanaly, oprocz tych siedmiu, ktore wymienilem poprzednio. Sprawdzalem
> tez na
> stronie Aster (tam mam kablowke) aktualne czestotliwosci - do tej pory
> wszystko jest tak samo.

Firma by głupia była, gdyby ot-tak sobie bez powiadomienia, pozmieniała
częstotliwości.

> A to ciekawe :-) Dotad zawsze slyszalem o DScalerze same dobre rzeczy
> i to
> wlasnie sklonilo mnie do jego zainstalowania, bo standardowe

No właśnie, ja z tą samą nadzieją.

> oprogramowanie dolaczone do mojej karty TV jest - najogledniej
> mowiac -
> nienajlepszej jakosci..

Moje jest też dość dziwne i nienajwygodniejsze (Karta Avacs na Chipsecie
Philips 7134) zwłaszcza jeśli chodzi o wyedytowanie informacji w
kanałach, czy np. precyzyjne dostrojenie (za takie aplikacje programistę
za jajca wieszac), ale dziala i po przemęczeniu się nawet można
korzystać, nagrywałem nawet programy z TV. Dscaler, to były same jaja
jak berety, aby dało się oglądać i słuchać, to trzeba było ustawić takie
parametry, ze dzieciak z przedszkola by to wyśmiał. Może to chipset na
płycie, nie wiem... tamta płyta (Asus P5-VDC-MX)) poszła do gazu, bo się
"zjarała", teraz mam dużo lepszą, Gigabyte.(GA-P35-DS3), spróbuję, może
zatrybi. Kryterium użycia, to możność przynajmniej byle jakiej
kompresji, oraz pomniejsze, nie wciskanie na upartego swoich ustawień
głośności przy starcie, po każdym muszę ręcznie precyzować "drawbary".

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua