Re: montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 00:28:15 MET DST

Dnia Sun, 18 Oct 2009 14:54:19 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
napisał(a):

> Usunalem dotychczasowego uzera, usunalem tez jego dane (mimo iz
> konfigurator pytal sie, czy je usunac, one zostaly). tak czy siak-
> polecialy do kosza. restart
> zmienilem nazwe linku z szymon na szymon1
> utworzylem uzytkownika o nazwie szymon. restart
> z poziomu roota zmienilem nazwe z szymon na szymon2, oraz szymon1 na
> szymon (oraz skopiowalem wszystkie - rowniez te 'niewidoczne' /w
> standardowych ustawieniach explorera/ dane z szymon2 do szymon).
> restart
> loguje sie na uzera szymon - wyskakuje mi ze tworzy mi desktop (czyli
> [...]

Według mnie powinieneś utworzyć konto \Users\Szymon, a następnie
wyczyścić je z wszystkich plików i utworzyć symlink do folderu z
właściwym profilem na innej partycji poleceniem mklink albo junction (z
Sysinternals).

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/