Re: montowanie partycji do C:\Users\username i problem z nia

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 18 Oct 2009 - 23:54:19 MET DST

> Poniewaz katalog juz istnial.
> Zrób to odwrotnie: utwórz uzytkownika, recznie zmien nazwe katalogu,
> podmontuj partycje i przenies wszystkie pliki ze oryginalnego katalogu do
> podmontowanego katalogu. Teraz spróbuj sie zalogowac jako ten uzytkownik.

Usunalem dotychczasowego uzera, usunalem tez jego dane (mimo iz
konfigurator pytal sie, czy je usunac, one zostaly). tak czy siak-
polecialy do kosza. restart
zmienilem nazwe linku z szymon na szymon1
utworzylem uzytkownika o nazwie szymon. restart
z poziomu roota zmienilem nazwe z szymon na szymon2, oraz szymon1 na
szymon (oraz skopiowalem wszystkie - rowniez te 'niewidoczne' /w
standardowych ustawieniach explorera/ dane z szymon2 do szymon).
restart
loguje sie na uzera szymon - wyskakuje mi ze tworzy mi desktop (czyli
zapewne kopiuje standardowe dane z 'podstawowego' profilu) - oraz
dostaje info- ze pracuje na koncie tymczasowym- i ze po wylogowaniu
sie wszystkie moje dane zostana utracone.
w C:\Users\ poja wia sie konto TEMP 'z klodka' (czyli oznaczenie, ze
jest to katalog jakiegos uzytkownika). natomiast szymon to jest nadal
link (ikonka ze strzalka), szymon1 to zwykly katalog (ikonka bez
klodki).

jak mozna sie domyslec- nadal nie dziala :/

pozdrawiam
szymon