dwa systemy i różnydostęp do partycji

Autor: Andrzej <czarnytulipanWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 11:53:40 MET DST

Szanowni Forumowicze
Szanowni Forumowicze !
Mam dwie partycje C i D (jest jeszcze jedna)a na nich dwa systemy XP Prof. Na C
mam internet, firewall itd. System na d jest pozbawiony internetu, brak
wszelkich antywirusów itp., nikt nie wgrywa tu przypadkowych programów i
wszystko dzięki temu działa szybko i można komfortowo pracować. Żeby stan
sprawności dysku D utrzymać na dłużej - ustawiłem z poziomu administratora
systemu dysku C zakaz dostępu wszystkim użytkownikom (w tym i sobie) do dysku D
z poziomu dysku C. Jednak kiedy chcę uruchomić windows z dysku D - nie
uruchamia się on - gdyż te same restrykcje jak się okazuje - przechodzą na
system D. Moje pytanie jest następujące - jak zablokować partycję D by nie była
widoczna dla jakiegokolwiek użytkownika partycji i systemu C,a windows na D
odpalał się bez problemów (tak jak to się dzieje gdy nic nie grzebię z
uprawnieniami). Wiem, że brzmi to trochę enigmatycznie - prosiłbym jednak o
wskazówkę jak to ustawić by jedno drugiemu nie wchodziło w drogę (w miarę
łopatologicznie, bo orłem informatyki nie jestem).
Z góry dziękuję za pomoc (inną niż wyłączenie dysku D np poprzez Tweak UI)