Re: Dostęp do ustawień poczty w MS Outlook na padniętym kompie z Windows XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 10:53:35 MET DST

In news:hav4i7$3vl$1@atlantis.news.neostrada.pl,
*Tomasz* <flash52@op.pl> typed:
> Witam,
> mam problem z padniętym kompem z Windowsem XP, a dokładnie z
> ustawieniami poczty zapisanymi w MS Outlook 2003.
> Na starym komputerze uszkodzeniu uległa płyta główna. Udało mi się
> przenieść plik z pocztą do nowego kompa, ale nie potrafię dostać się do
> ustawień kont pocztowych. Próbowałem podpiąć dysk do innego kompa i go
> uruchomić w celu eksportu pliku z ustawieniami poczty, ale dostaję
> podczas startu niebieski ekran.
> Niestety użyszkodnik pracujący na komputerze, uwaga ważna informacja to
> [...]

Przenoszenie pliku danych programu Outlook z jednego komputera na drugi
http://office.microsoft.com/pl-pl/outlook/HA012308921045.aspx
http://www.outlook.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=3345
Foldery osobiste - *.pst
Ksiazka adresowa - *.pab
Reguly kreatora regul - *.fav
Wlasne ustawienia drukowania - OutPrint
Wlasne ustawienia paskow zadan - Outcmd.dat
Slowniki - pliki *.dic
Ustawienia grup nadawania i odbioru - *.srs
itd..
Pliki te moga (a nie musza) miescic sie w tym samym folderze, co
Outlook.pst - C:\Domcuments and Settings\<nazwa uzytkownika>\Local
Settings\Application Data\Microsoft\Outlook - lub w w innym folderze?.
http://www.xp.net.pl/art/windowsxp_sp2_eng.html
Jak przenieść plik folderów osobistych (.pst) w programach Outlook 2002 i
Outlook 2007
http://support.microsoft.com/kb/291636/pl