Dostęp do ustawień poczty w MS Outlook na padniętym kompie z Windows XP

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 13:37:29 MET DST

Witam,
mam problem z padniętym kompem z Windowsem XP, a dokładnie z
ustawieniami poczty zapisanymi w MS Outlook 2003.
Na starym komputerze uszkodzeniu uległa płyta główna. Udało mi się
przenieść plik z pocztą do nowego kompa, ale nie potrafię dostać się do
ustawień kont pocztowych. Próbowałem podpiąć dysk do innego kompa i go
uruchomić w celu eksportu pliku z ustawieniami poczty, ale dostaję
podczas startu niebieski ekran.
Niestety użyszkodnik pracujący na komputerze, uwaga ważna informacja to
jest teściowa, nie pamięta gdzie zapisał ustawienia poczty.

Czy macie jakiś pomysł jak dostać się do ustawień kont pocztowych?

dziękuję za pomoc.
pozdrawiam
Tomasz