Re: Może głupie...

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 14 Oct 2009 - 11:42:17 MET DST

W artykule <hb3sac$q32$2@news.onet.pl>, jureq napisa³(a):

> Upraszczasz. Czasami s± w systemie dwa ró¿ne kontrolery SATA z soft
> raidem. Je¶li chcesz tworzyæ macierz RAID, to musisz do tego wykorzystaæ
> dyski podpiête do *jednego* kontrolera.

Oczywi¶cie, ¿e upraszczam - tak samo jak autor jestem oszczêdny
w s³owach. Wp³ywu na dzia³anie komputera to nie ma.
Co do systemu operacyjnego, to równie¿ nie ma znaczenia, czy podepnie
dyski do z³±cz 3,4,5 czy do 0,1,2 (w tej samej kolejno¶ci).
O ¿adnych macierzach autor nie pisa³, czyli ich nie ma. Dlatego nie ma
sensu wymy¶laæ niestworzonych historii - odpowiedzia³em tylko krótko
na zadane pytanie :)

Jacek