ktos jeszcze ma 'problem' z xonarem dx pod vista x64?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 22:40:30 MET DST

w sumie mam tak od zawsze, ale dopiero teraz zaczelo mnie
irytowac, znalazlem kilka opisow tego zjawiska, zadnych
rozwiazan a support asusa nie odtworzyl u siebie problemu ;)

konkretnie - po sciszeniu w viscianym mixerze do zera dalej
slychac cichy dzwiek, po kliknieciu mute jest cisza

nie jestem pewien czy problem dotyczyl visty 32 bitowej,
ale na pewno sterownikow 1738, 1747 i ostatnich beta
czyli 1764

http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=21&model=Xonar+DX&id=20090425063119502&page=1&SLanguage=en-us