Re: Wywalanie systemu przez CD-ROM?

Autor: Marcus <m.korbecki_at_wp.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 00:23:59 MET DST

Ciąg dalszy...
Okazało się, że te komunikaty dotyczyły emulacji w Daemon Toolsie.
Odinstalowałem go i ponownie spróbowałem odpalić instalkę. I znów system
zrobił fik... Z tą różnicą, że w podglądzie zdarzeń nie było już
wspomnianych komunikatów. Wywołałem więc BSOD-a i dowiedziałem się, iż
"Proces systemowy Windows Subsystem zakończył się niespodziewanie ze
stanem 0xc0000005 (0x7c9106c3 0x00ccf074)". Czy to się je?
Aha, płyta z instalką gry jest oryginalna, nie nagrywana. W drugim
systemie, na tym samym kompie śmiga. Stąd wniosek, ze coś się
popierdyczyło w tym pierwszym. Jeno co?

Pozdro
Marek