Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 21:58:55 MET DST

news:13iis8cbqtsh3$.dlg@kwinto.prv...
> Doprawdy? Przecież w Ubuntu podczas instalacji pakietów też pada
> pytanie
> o podniesienie uprawnień. Co więcej, wyłączenie tego "zabezpieczenia"
> jest bardzo, bardzo proste :-):
> http://techie-buzz.com/daily-linux/how-to-disable-uac-on-linux.html

Tylko, że takie mam wrażenie, Ubunciany UAC jest jakby mniej
wkur...zający... Choć często trzeba podać hasło, a nie tylko kliknąć OK.
Choć mnie to akurat wiele nie przeszkadza.
Także przejście na sesję roota też jest banalne, oczywiście, wymaga
podania hasła.

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail:vika@mail.zp.ua