Re: Windows 7 i partycje

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:10:31 MET DST

> Czy Ty te partycje zakładasz podczas instalacji, spod instalatora, i
> wszystkie są podstawowe? W takim wypadku musiałeś się natknąć na jakiś
> babol instalatora. Dziwne.

co do instalacji (w sensie: czy wszystkie sa podstawowe, czy tez 3
podstawowe + rozszerzona - to nie wiem, zapomnialem sprawdzic (a
wypadaloby, bo chce miec dualboota)

> Ja bym próbował jeszcze tak: wiersz poleceń (Shift+F10), diskpart,
> przegląd/zakładanie prartycji, ustawienie aktywnej partycji, i powrót do
> instalacji systemu poleceniem setup (albo install, nie pamiętam).

znalazlem rozwiazanie: podczas instalacji, po utworzeniu partycji,
nalezy z powrotem kliknac (tj. zaznaczyc kliknieciem) partycje
przeznaczona na dysk C- poprzednio, po utworzeniu ostatniej partycji,
klikalem po prostu 'next' - i ostatnia zaznaczona partycja byla
traktowana jako dysk C.

a tak z innej beczki- czemu windows utworzyl mi dodatkowa, ~100mb
partycje na poczatku dysku? jest ona wolna w 85%

pozdrawiam
szymon