Re: limit połączeń w windows XP. Rozwiązanie przejściowe ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 13:16:35 MET DST

Marek wrote:
> Mam "serwer" na windows XP. Dziś po raz pierwszy dostałem komunikat o
> przekroczonym limicie połączeń: pani w księgowości miała problem :(. Frma
> jest na kupnie windows serwer 2008, ale na kilka miesuięcy muszę sobie
> jakoś poradzić. Znalazłem w necie:
>
> http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1497
>
> http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools
>
> Zastanawiam się, na ile to będzie skuteczne.
> Komputerów może 15, aktywnie=cały czas współdzieli pliki może 7 osób,
> reszta ma zamapowany udział z lex-em i wspólny dysk /taki smietnik dla
> wszystkich/.

> [...]

... może rzeczywiście czas pomyśleć o przerzuceniu tego na inną
maszynę? LEX jest z kluczem z dyskietki, czy kluczem USB/innym
fizycznym?
Ja swego czasu postawiłem na Debianie Leksa dla firmy (przy wyraźnym
komunikacie od producenta, że to nie zadziała...).

p.s. efektem ubocznym było, że może jednocześnie podłączyć się więcej
użytkowników, niż licencja/zabezpieczenie przewiduje ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,