Re: limit połączeń w windows XP. Rozwiązanie przejściowe ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Oct 2009 - 10:49:17 MET DST

> ... może rzeczywiście czas pomyśleć o przerzuceniu tego na inną
> maszynę? LEX jest z kluczem z dyskietki, czy kluczem USB/innym
> fizycznym?
> Ja swego czasu postawiłem na Debianie Leksa dla firmy (przy wyraźnym
> komunikacie od producenta, że to nie zadziała...).

:) z kluczem usb. w sumie wieksza ilosc połączeń potrzebuje wlasnie dla
lexa i wspolnych /prywatnych dysków. Na windows xp sa "krytyczne" systemy
na sql serwer do ktorych locznie nigdy 10 userow nie bedzie. Do linuxa
zawsze podchodzilem jak do jeza /bylem novellowcem, a tam wszystko chodzilo
super stabilnie, teraz rządzi niestety windows (mssql)i w obrebie tych
dwoch systemow sie poruszam/. Linuks ? czemu nie, tylko jak sie szybko
nauczyc podstaw, by zrobic serwer plikow i moze drukarek ? aka dystrybucja
? Ktos powyzej radzil na wirtulalu ... Moze to bylby dobry pomysl, bo mam
jedna massyne do sql / 7 user/ +3 user apliokacja na dbf-ah, a:
1 dyski prywatne userow
2 lex
3. smietnik na linuksie. Od czego zaczac ? Punkty 1-3 nie wymagaja duzje
wydajnosci.

> użytkowników, niż licencja/zabezpieczenie przewiduje ;-)
??? :)