WindowsXP SP3 - instalacja bezobsługowa + zmiany w ustawieniach aktualizacji automatycznych

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 09 Oct 2009 - 13:21:05 MET DST

Witam.
Wpadł mi w ręce komputer z 'bezobsługową' płytką z XP.
Wszystko Å‚adnie, ale wkurza mnie jedna rzecz: automatyczne
aktualizacje...
Przestawiłem już na swoją ulubioną opcję: "Download updates
for me, but let me choose when to install them".
No i nie jest, jak zawsze - czyli nie wyświetla się żółte
info w trayu o dostępnych aktualizacjach, które można
zainstalować/wybrać w wygodnym dla siebie momencie: komputer
po cichu pobiera, po czym przy wyłączaniu komputera dochodzi
informacja, że można także wyłączyć instalując jednocześnie
aktualizacje (bez możliwości wyboru co i jak).
Próbowałem resetować wuauclt, trochę rzeczy z rejestu wywalić:
gdzie to może być zaszyte?

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,