Re: Coś lekkiego zamiast Flash Playera

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 09:25:49 MET DST

> Nie sądzę, inaczej listy do Cioci pisano by ołówkiem lub co najwyżej
> Write'm. JaC

Write'em? chyba Wordpadem :-)

Wordpad jest beznadziejny, bo nie ma pod nim kontroli nad podziałem na
strony. A nic fajnego wydrukować pięć stron gdy zmieściłoby się na trzech, a
na ostatniej stronie jest tylko jeden wyraz.

Ale widziałem studenta, który pisał (no: zaczynał) magisterkę pod wordpadem.
Bo, jak to powiedział, "na worda dopiero zbiera" (dwie stówy nie majątek)

--
Azarien