problem wielki z youtube i firefoxem 3.5.3 pod XP

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Oct 2009 - 13:04:20 MET DST

Ostatnio zauważyłem, że podczas odtwarzania filmów youtube na jednym z
komputerów przyciski playera mają zupełnie inny odcień. Dzieje się to tylko
na firefoxie, mają one białawy, blady odcień zamiast wyrazistego
tradycyjnego. Chrome czy Opera wyświetlają przyciski i suwaki tradycyjnie.
Na innym komputerze też najnowszy firefox wyświetla te przyciski tradycyjnie
za każdym razem gdy otwieram film. Sprawa wygląda trochę niepokojąco i nie
znika mimo iż wyczyściłem dokładnie cache, usunąłem i reinstalowałem
najnowszy flash player, wywaliłem także cały firefox wraz ze wszystkimi
katalogami oraz wpisami w rejestrze i danymi aplikacji. Nadal gdy otwieram
filmy w youtube przyciski playera wyglądają dość dziwacznie. Są takie blade.
Zwłaszcza suwak głośności zamiast mieć wyraźne kontury i mały ciemniejszy
prostokąd w środku jest cały blady bez tego prostokąta. Dodam, że czasami
film otwiera się prawidłowo z normalnymi przyciskami ale jest to rzadkością.
Nie byłoby problemu gdyby tak było na każdym komputerze i przeglądarce a nie
jest. Na dodatek gdy klikam prawym klawiszem na oknie odtwarzanego filmu
tylko i wyłącznie na tym firefoxie pokazują się dodatkowe opcje nie wiadomo
skąd tzn Show Video Info oraz Show Debug Info. Na żadnym innym komputerze
nie mam takich opcji i nie wiem jak się ich pozbyć z tego konkretnego
komputera. Dodam, że raz na kilka tygodni podczas odtwarzania filmu przez
youtube dochodzi to twardego zawieszenia się komputera czemu towarzyszy
wibrowanie dźwięku. Dzieje się to tylko pod firefoxem i youtube. Wykluczam
raczej sprzęt bo gry chodzą prawidłowo wiele godzin bez zawieszania się. Jak
tematu nie zwalczę to chyba czeka mnie znowu formatowanie i zakładanie
systemu od nowa.