Re: XP Pro Pefurbished PCs

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 28 Sep 2009 - 10:47:41 MET DST

CeBeR napisał(a):

> Aktywowany, czy dający się aktywować - co za różnica? Jeśli sprzedawca

Bardzo istotna dla mnie- mogę się nie zgodzić na warunki licencji,
jak napisałem.

> zadziała, i to na osobistą zgodę pracownika audiotele, co chyba
> automatycznie wyklucza nielegalność takiego rozwiązania?

Nie wyklucza, pracownik audiotele mógł być na przykład wprowadzony
w błąd. Ale to tak na marginesie.

> Dobrze, że autorzy programów do obrazowania partycji (także tych
> darmowych) nie biorą sobie tego zbyt dosłownie do serca, i za pomocą ich

To nie autorzy programów do obrazowania partycji będą dochodzić się
z MS czy innym BSA, tylko szary użyszkodnik Windowsa.
Poza tym, napisałem, że opinia MS nie stanowi w Polsce prawa.

> produktów można sobie legalnie "zreinstalować" oryginalnego Windowsa,

"Legalnie" znaczy "zgodnie z prawem". To nie opinia
MS tu waży, a stosowna ustawa. Czy czasem nie pisałem już,
że MS nie stanowi takowego w Polsce? ;-)

Mnie to, szczerze piszÄ…c zwisa i powiewa. W domu mam Debiana
i spokój z zastanawianiem się, czy dokładając kartę rozszerzeń mam
ciągle ten sam komputer, czy już nie (a zatem naruszam licencję).

--
Dominik (& kÄ…pany)