Re: XP Pro Pefurbished PCs

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 07:28:27 MET DST

Piotr M pisze:
> Witam.
>
> Istnieje taka licencja?
>
> "Windows XP Dla Zregenerowanych Komputerów"
> "Oferowane przez nas komputery mają zainstalowany system operacyjny
> Microsoft Windows XP Professional (SP3) w polskiej wersji językowej.
> Specjalna licencja jest udzielona dla zregenerowanych (używanych dłużej niż
> 6 miesięcy) komputerów."
>

> A takie coś to prawda?
>
> "Jeśli nie posiadasz nośników instalacyjnych a system został „wgrany” przez
> sprzedawcę to (pomimo iż może mieć etykietę certyfikatu autentyczności COA
> [...]
Program Microsoft Authirozed Refurbished
http://www.microsoft.com/poland/forumedukacji/wsparcie/mar.mspx
ale ten program mogą chyba prowadzić tylko firmy autoryzowane przez MS,
wymienione m.in. na tej stronie. Mi się program podoba, bo za nieduże
pieniądze mamy kilka komputerów, które znakomicie spełniają swoją
funkcję (internet, pakiet biurowy i takie ogólnobiurowe używanie - czyli
flashowe kulki online pewnie też) a mają legalny XP Pro pl oraz pakiet
Office 2003, gdzie wartość samego nowego oprogramowania przekraczałaby
cenę tego całego zestawu.