Re: AD Serwer2000, klient Vista Business

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 15:39:27 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <cysio123@interia.pl> napisał w wiadomości
news:h9d187$u8k$1@news.onet.pl...

> Zastosowane obiekty zasad grupy
> --------------------------------
> uczniowie1

Polisa w której grzebiesz nazywa się uczniowie1?

> Wygląda na to, że jest poprawnie. Nie widzi mi jednak niektórych
> zabezpieczeń - np blokada pulpitu działą, dostęp do dysku c z eksploratora
> już nie. Problemy z kompatybilnościa?

Nie sądze, ale visty w swojej domenie jeszcze nie mam.

> Jeszcze jedna rzecz - ni diabła nie mogę użytkownika przestawić na stacji
> na profil mobilny - loguję się na kompie do domeny, po wylogowaniu wchodzę
> na admina lokalnie, próbuje przestawić profil na mobilny a pole
> wyszarzone. O co kaman? Da sie jakoś od strony serwera zmusić Vistę żeby
> nowy profil był już mobilny ?

Prawdopodobnie kaman o to, że nie możesz się wcześniej logować na profil
ktory chcesz "umobilnić".
Zrebootuj system, zaloguj się jako admin i wtedy powinieneś być w stanie
profil przestawić.
ALE - profile mobilne są evil i lepiej je zostaw :) i używaj folder
redirection.