Re: AD Serwer2000, klient Vista Business

Autor: Krzysztof <cysio123_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Sep 2009 - 09:46:38 MET DST

Kajetan pisze:

> Prawdopodobnie kaman o to, że nie możesz się wcześniej logować na profil
> ktory chcesz "umobilnić".
> Zrebootuj system, zaloguj się jako admin i wtedy powinieneś być w stanie
> profil przestawić.
> ALE - profile mobilne są evil i lepiej je zostaw :) i używaj folder
> redirection.

Też mi to przyszło do głowy, żeby zrobić tylko ścieżki do katalogów na
serwerze, zamiast mobilnych profili. Przy 300 użytkownikach raczej
ciężko wklepać wszystkich i ich ogarnąć. Już lepiej userów po nazwie
stacji - wtedy AD do delegowania zabezpieczeń systemu, jeden katalog z
zasobami dla wszystkich, jeden katalog z plikami usera dla wszystkich.

--
Pozdrawiam, Krzysztof