Re: AD Serwer2000, klient Vista Business

Autor: Krzysztof <cysio123_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Sep 2009 - 13:36:26 MET DST

Kajetan pisze:

> Wklej tu gpresult /r z klienta

Dane RSOP dla PRACOWNIA\uczen15 na STACJA15: tryb rejestrowania

Konfiguracja systemu operacyjnego: Członkowska stacja robocza
Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6001
Nazwa lokacji: Brak
Profil mobilny: Brak
Profil lokalny: C:\Users\uczen15
Czy połączono przez powolne łącze?: Nie

USTAWIENIA UŻYTKOWNIKA
-----------------------
     CN=uczen15,OU=UczniowieA,OU=Pracownia,DC=pracownia,DC=lo2,DC=local
     Data ostatniego zastosowania ustawień zasad grupy: 2009-09-23 o
05:20:39
     Zasady grupy zostały zastosowane z: serwer.pracownia.lo2.local
     Próg powolnego łącza zasad grupy: 500 kbps
     Nazwa domeny: PRACOWNIA
     Typ domeny: Windows 2000

     Zastosowane obiekty zasad grupy
     --------------------------------
         uczniowie1

     Następujące obiekty GPO nie zostały zastosowane, ponieważ je
wyfiltrowano:

         Lokalne zasady grupy
             Filtrowanie: Nie zastosowano (puste)

     Użytkownik jest uczestnikiem następujących grup zabezpieczeń
         Użytkownicy domeny
         Wszyscy
         Użytkownicy
         INTERAKTYWNA
         Użytkownicy uwierzytelnieni
         Ta organizacja
         LOKALNY
         Poziom obowiązkowości - średni

Wygląda na to, że jest poprawnie. Nie widzi mi jednak niektórych
zabezpieczeń - np blokada pulpitu działą, dostęp do dysku c z
eksploratora już nie. Problemy z kompatybilnościa?

Jeszcze jedna rzecz - ni diabła nie mogę użytkownika przestawić na
stacji na profil mobilny - loguję się na kompie do domeny, po
wylogowaniu wchodzę na admina lokalnie, próbuje przestawić profil na
mobilny a pole wyszarzone. O co kaman? Da sie jakoś od strony serwera
zmusić Vistę żeby nowy profil był już mobilny ?

--
Krzysztof