Re: Win7 RTM, wolne kasowanie plików...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 19 Sep 2009 - 22:20:52 MET DST

Proces Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> zwrócił błąd:

> Jeszcze o ile dysk-dysk to idzie szybko i da się (nawet) tą operację
> przerwać, czy dołożyć drugą (wtedy się ładnie dzieli, ale idzie i to
> jest jasne), o tyle nie daj boże kopiowanie pendrive/karta flash-dysk
> albo płytka dvd-dysk. Operacje są na wyłączność: nie można dołożyć
> drugiej obok, bo wtedy wszystko się właściwie wiesza, o przerwaniu
> operacji nie ma mowy...

Pomijając inne sprawy - spróbuj zainstalować program TeraCopy, który
podmienia kopiowanie w systemie. U mnie w niektórych przypadkach różnica
jest ogromna, np. 10x szybciej. Działa czasem szybciej niż kopiowanie w
Total Commander, które zresztą też może być zastąpione. Ja używam wersji
darmowej TeraCopy.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8