Re: Win7 RTM, wolne kasowanie plików...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 16 Sep 2009 - 15:55:29 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
w wiadomości news:1253108256.456392@bongos2.pseinfo.pl...
> Tak, w tle chodzi Avira. Ale pod Windows XP na tym samym komputerze,
> też z Avirą było po prostu okej... Druga sprawa to same operacje
> kopiowania sa jakieś przedziwnie wolne i zajmujące niesamowicie
> komputer.
>
> Wyłączyć Avirę mogę, ale to kompletnie bez sensu w takim razie...
> sprawdzę w domu.

Ale na moment, nie na cały czas spróbuj. Bo to może być to, a klucz
leżeć w jakiejś mało istotnej opcji. Będzie wiadomo, o co się zaczepić
przy rozwiazywaniu problemu.
W Avaście mam możliwość z prawokliku na moment wyłączyć ochronę, bez
wyłączania programu. Pomijając to, że moge cyzelować opcje ochrony.

> Wiem, że Vista ciepiała na ten sam dziwny efekt - teraz widzę, że to
> wróciło w W7 :|

Aż mnie kusi, aby to przećwiczyć, mam wypalony (i jeszcze Lightscribem
ozdobiony) krążek DVD z instalką builda 7100... Jak tylko uporządkuję
się z danymi z płytek, to przećwiczę.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;