Re: Myszka PS/2 nagle przestaje dzialac [XP SP3]

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Mon 14 Sep 2009 - 15:09:43 MET DST

> Mam kilka komputerów (na kilkadziesiąt pracujących), na których w
> losowych momentach przestaje działać myszka podłączona na PS/2.

Jakiś soft, zainstalowany na wszystkich komputerach? Może jakiś wirus.

> Problem powtarza się co jakieś (nie liczyłem dokładnie, więc jest to
> mocno szacowane) 3 dni. Sprawdzałem myszki optyczne, kulkowe - ten
> sam efekt.

Sprawdzałeś na nowej myszce, względnie nigdy wcześniej nie podłączanej do
żadnego z tych komputerów, a nie sprawiającej dotychczas problemu?

> Jeden z komputerów przeinstalowałem od zera i przez jakieś 20 dni był
> spokój, aż znowu zaczęły się te same objawy.

Czy komputery mają prawidłowe uziemienie? Jego brak może różne cuda
powodować.

> PS: nie ma możliwości podłączenia myszki USB, gdyby miały zamiar paść
> takie propozycje.

Ależ oczywiście że jest, tylko tę możliwość z jakiegoś powodu odrzucasz ;-)

--
Azarien