Re: Myszka PS/2 nagle przestaje dzialac [XP SP3]

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 15 Sep 2009 - 08:41:19 MET DST

W artykule <h8lfbl$vib$1@news.onet.pl>, Wiktor S. napisał(a):

> Jakiś soft, zainstalowany na wszystkich komputerach? Może jakiś wirus.

Soft "jakiś" jest - ale nie tyle jakiś, co od wielu lat używany na
blisko 70 komputerach i w tych samych wersjach.
Sprawdzony i do niego mam pełne zaufanie.
Wirusów oraz innego śmiecia nie ma - o komputery dbam.

> Sprawdzałeś na nowej myszce, względnie nigdy wcześniej nie podłączanej do
> żadnego z tych komputerów, a nie sprawiającej dotychczas problemu?

Na nowej nie sprawdzałem, ale mam kilkanaście myszek, które z innym
komputerem działają od dawna. Myszka źle działająca w "trefnym" komputerze,
działa poprawnie na innym stanowisku. Myszka działająca poprawnie z dobrym
komputerem, odłącza się sama przy "felernym" stanowisku.
Czyli problem dotyczy tych konkretnych stanowisk.

> Czy komputery mają prawidłowe uziemienie? Jego brak może różne cuda
> powodować.

Wszystkie są uziemione i zasilane z tego samego źródła - taki duuży UPS ;)

> A czy to są takie same komputery, takie same płyty główne? Być może trafiłeś
> na problem z rodzaju "ten typ tak ma".

Napisałem w 1 poście: Różny sprzęt, różne BIOSy.
Nie ma znaczenia, czy płyta główna firmy Intel, czy jakaś MSI/Gigabyte
(z Athlonem na pokładzie). Chipsety też różne.

Jacek