Problemy z restartem, Serwer 2003

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 00:11:33 MET DST

Witam
Od pewnego czasu mam problem z restartami serwerów 2003 Std/Ent z
terminalu. Mianowicie, usługi sieciowe są wyłączane, co ciekawe po
zalogowaniu sie na konsole wygląda jakby wszystko chodziło ok.
W logach oczywiście nic niema pozatym że "stacja dostała polecenie
zamknięcia... bla bla bla". Ten problem nigdy nie wystąpił, przy próbie
restartu z konsoli, albo z sesji 0. Niestety nie mam żadnego punktu
zaczepienia żeby to rozgryźć, poza reinstalem :(

--
PM