Re: IE8-Automatyczne oświeżanie stron.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 00:05:24 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h8bbsj$kog$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:h8b8j8$r9u$1@inews.gazeta.pl,
> *poli * <300ton@NOSPAM.gazeta.pl> typed:

> Doinstaluj IE7Pro, a jest tam opcja do ustawienia odświeżania co x
> minut/sekund

Nie wystarczy Opera, która od dawna ma to wbudowane? Wydaje mi sie
bezpieczniejsza... Chyba że chodzi o funkcje, których Opera nie
(z)realizuje... to wtedy przepraszam, zamykam się...
(korzystam do odświeżania mapy burzowej "Pogodynki". Stronka jest sobie
w tle na innej zakładce i dałem jej odświeżanie co 5 minut, tak więc,
jak sie przełączę, mam aktualny stan burz nad Polską...)

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;