Re: Problemy z restartem, Serwer 2003

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Fri 11 Sep 2009 - 15:28:58 MET DST

W dniu 2009-09-11 00:11, PM napisał(a):
> Witam
> Od pewnego czasu mam problem z restartami serwerów 2003 Std/Ent z
> terminalu. Mianowicie, usługi sieciowe są wyłączane, co ciekawe po
> zalogowaniu sie na konsole wygląda jakby wszystko chodziło ok.
> W logach oczywiście nic niema pozatym że "stacja dostała polecenie
> zamknięcia... bla bla bla". Ten problem nigdy nie wystąpił, przy próbie
> restartu z konsoli, albo z sesji 0. Niestety nie mam żadnego punktu
> zaczepienia żeby to rozgryźć, poza reinstalem :(

W logach jest:
"Proces wuauclt.exe zainicjował uruchomienie ponowne komputera KMSRV ",
"Proces winlogon.exe zainicjował uruchomienie ponowne...",
"Usługa User Profile Hive Cleanup weszła w stan zatrzymania"

"Nie można znaleźć opisu dla identyfikatora zdarzenia ( 54 ) w źródle (
rdpdr ). Być może komputer lokalny nie ma wymaganych informacji rejestru
lub plików DLL potrzebnych do wyświetlania komunikatów z komputera
zdalnego. Możesz użyć flagi /AUXSOURCE= do pobrania tego opisu; więcej
informacji można znaleźć w Pomocy i obsłudze technicznej. Następujące
informacje są częścią zdarzenia: \Device\RdpDrDvMgr." - za to chyba jest
odpowiedzialny brak opisu przy zamknięciu systemu",
i ostatni wpis to "zatrzymano dziennik zdarzeń" a potem nic aż do
momentu ponownego startu.

W takim stanie "pseudo zamknięcia" można sie fizycznie zalogować i go
popchnąć.
Czekam na jakieś sugestie pomocne w rozwiązaniu problemu, poza sugestią
reinstalki bo to póki co nie wchodzi w grę.

--
PM