Re: Rozwiązanie pracy grupowej dla małej firmy ???

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Sep 2009 - 11:55:28 MET DST

Trochę pokręcone jest to licencjonowanie MS. Mam do wyboru, OEM, BOX i
MOLP. MOLP wychodzi najkorzystniej ale + 320 EURO za backup Exec SBS
Standard + 39 EURO za każdego laptopa czyli Recovecry system Exec.
Zadnego serwera nie upradeuje, moge tylko migrować ale licencje trzeba
kupić nową. Wychodzi mi najkorzystniejsze rozwiązanie to Zdalny
Pulpit. Gołe epecty na biurkach, a reszta na serwerze. Po LAN działa
to szybko i sprawnie. Tylko pojawia się problem licencji na Outlook.
Który wobec tego serwer ma wbudowane 5 CALLi do MS OE?