Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: ąćęłńóśźż <usun_to_at_wp.eu>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 00:02:00 MET DST

Pamiętam prosta regułę z początków mojego obcowania z komputerami, że jedna strona tekstu = 2 kb.
Od tamtego czasu teksty nie stały się ani odrobinę mądrzejsze.
Ba, gdzie obietnice, że cała encyklopedia zmiesci sie na jednej płycie, o jednej dyskietce nie wspominając (przy LS-120 byłoby to
prawie prawie ;))
JaC

-----

> aby do odpalenia systemu z prostym arkuszem i kalkulatorem, szef nie musial kupować sekretarce kompa z Pentium conajmniej 2 GHz,
giga RAM, bo inaczej system nie odpali, lub będzie robil to "pół dnia", a sam kalkulator do policzenia 2+2 zapotrzebuje 10 sekund.