Re: synchronizacja czasu w XP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 16:33:39 MET DST

Sempiterna in news:4a9f9e6c$1@news.home.net.pl
[.............]
> gpedit.msc
> Konfiguracja komputera, Szablony administracyjne, Usługa czas systemu
> Windows, Dostawcy czasu.
> Tutaj włącz klienta NTP, oraz w konfiguruj klienta ustaw (proponuję serwer
> ntp.task.gda.pl, oczywiście, jeśli chcesz, mozesz wybrać inny) serwer,
> typ - mnie się ustawiło na allsync (choć zadałem NTP), zasadniczo typ jest
> OIW NTP, z domyślnymi parametrami mam synchro co godzinę.
> Restartowac nie trzeba, działa od razu.

po pierwsze to nie mam w ogole w spisie uslug w32time,ale mam windows time -
wlaczona.to pewnie ta sama usluga.
(ciekawe co stanie sie gdyby wylaczyc - jesli nie chce synchronizowac...;
staram sie minimalizowac liczbe dzialajacych w tle uslug)
po drugie: tak,jak piszesz skonfigurowalem,a 3600 zmienilem na 60,zeby efekt
byl natychmiast [60sek],ale jakos nie widze ruchu synchro po 60 sekundach...

o, juz po sprawie - dziala,ale sam musialem zmienic na allsync.
dzieki.