Re: synchronizacja czasu w XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 20:54:53 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h7ok4k$89c$2@inews.gazeta.pl...
> po drugie: tak,jak piszesz skonfigurowalem,a 3600 zmienilem na 60,zeby
> efekt byl natychmiast [60sek],ale jakos nie widze ruchu synchro po 60
> sekundach...

Nie, nie dawaj częściej... wróć na 3600, co godzinę aż nadto wystarczy.
Poxza tym, synchronizacja czasu... eee... dwumlask manipulatorem
stołokulotocznym (choć ja mam optyczną) na zegarze w zasobniku, zakładka
czas z internetu, przycisk Synchronizuj teraz. Po udanej synchronizacji
(1) zobaczysz napis "Czas... pomyślnie zsynchronizowany ..." a niżej
"Następna synchronizacja za..." i tu podane kiedy, data i godzina.
Spoko, jak napisze, że zsynchronizuje za godzinę, to zrobi to, chyba, że
na ogniomurku odetniesz - musi być otwarty link na port 123. Po lewej
stronie przycisku masz listę serwerów, po wejściu w zakładkę masz
aktualny serwer, według którego idzie co tę godzinę. Na górze masz
ptaszka "Synchronizuj automatycznie z internetowym serwerem czasu". NIE
MA SIŁY, żeby nie chodziło. Nie kombinuj z Rejestrem, w tym przypadku o
Rejestrze zapomnij. Nie jest on do sprawy potrzebny... tzn. mozesz, jak
chcesz, tylko po co sie tak trudzić, mając całkiem sprawne narzędzie,
jak edytor "zasad grup"...

(1) Jak masz zwinne ręce, to po kliknięciu na przycisk "Synchronizuj
teraz" szybciutko kliknij w zakładkę "Data i godzina", masz szansę
zobaczyć, jak system przestawia czas :)

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;