Re: synchronizacja czasu w XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 12:46:02 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h7o5i3$okf$1@inews.gazeta.pl...
> czy xp samoistnie,w tle,niezauwazalnie ma synchronizacje czasu z
> serwerami ntp? [jakis MS?]
> jesli tak, to czy wlasnie ta wartosc dword --> SpecialPollInterval =
> 604800 [w sek?] wyznacza co ile sek. jest synchro?
> jesli tak - to co tydzien mniej wiecej. Ale dlaczego rejestr nie
> trzyma nowej,narzuconej wartosci sek, tylko wraca do 604800?

Ustaw to w GPO, wtedy zatrybi. W poprzedniej instalce ustawiłem na
synchro co godzinę, teraz jakoś mi się nie chce :)
A jednak się zdecydowałem... po kolei:
gpedit.msc
Konfiguracja komputera, Szablony administracyjne, Usługa czas systemu
Windows, Dostawcy czasu.
Tutaj włącz klienta NTP, oraz w konfiguruj klienta ustaw (proponuję
serwer ntp.task.gda.pl, oczywiście, jeśli chcesz, mozesz wybrać inny)
serwer, typ - mnie się ustawiło na allsync (choć zadałem NTP),
zasadniczo typ jest OIW NTP, z domyślnymi parametrami mam synchro co
godzinę.
Restartowac nie trzeba, działa od razu.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;