Re: [w2ksp4] Jak tryb awaryjny w rozdzielczosci 800x600 ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 09:11:49 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>To już NT 4.0 miało i do wykorzystania w typowych zastosowa-
>niach domowych się to w zasadzie nie nadaje.

Do wykorzystania w typowych zastosowaniach domowych, to przede wszystkim
trzeba by było nie otwierać wszystkich usług na świat domyślnie. Jakoś
mam wiele hostów niewindowsowych, na których nie mam żadnego firewalla
i nie mam problemów. A nagle okazuje się, że we Windows jest konieczność
filtrowania, bo jeden z drugim nie pomyślał, że usługę można przypiąć
tylko do jednego interfejsu (albo wręcz ograniczyć do zakresu IP).

>Sprecyzuję: chodzi o "osobistą" zaporę sieciową z pamięcią
>stanu i obsługą przyporządkowania połączeń do procesów.

I po diabła to komu? Poważnie pytam. (weź pod uwagę co napisałem wyżej).

>Tzn? Według mnie to jeden z ważniejszych edukacyjnych ele-
>mentów Windows Vista i 7.

Tzn. że bez UAC-a żyje się bardzo dobrze.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |