Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 02:06:39 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:3tb3n6-g0k.ln1@kosmosik.net...
> Obraziłem Cię? Gdzie? Ale Ok - aby dowieść swego proponuję zderzmy się
> czołowo
> przy jakichś 50km/h - ja Yariskiem, Ty Trabantem. Zakład dotyczy
> jedynie
> satysfakcji, chociaż trochę mnie sumienie gryzie...

Syreną, braciszku, Syreną... Trabi, to wiadomo, młotkiem pykniesz
mocniej...
Gdybym jeździł maluchem, dwa razy by mnie pół metra pod ziemię wsadzano.
Raz na kanapkę między rozpędzonego poldka (pan się na pieska
zapatrzył...) i 3 auta z przodu, raz jebnięcie w słupek takie, że na
prawie pół metra weszło do środka (gościu kredensem na zakręcie, a nie
skręcił)... W tym drugim przypadku - idziesz na to swym autem? Dasz radę
po czymś takim (to drugie) odjechać o własnych siłach z miejsca
zdarzenia? Nikomu nic się nie stało w skarpecie. Pasy zapięte, nawet nie
były potrzebne, zagłówki? chyba akurat były.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;