Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Sep 2009 - 00:47:15 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h7mqhd$2r38$1@opal.icpnet.pl...

> Tylko, że taki IBM Rational Software Architect na 286 nie pójdzie...

Tak piszesz, jakby to był obowiązek uruchamiania takiego programu...
Oczywiste jest i podkreśliłem to już w swej wypowiedzi, ze jak program
tego wymaga, czy to na dane, czy to ze względu np. na zapotrzebowanie na
moc obliczeniową, bądź wykonawczą, to jasne, że maszyna musi być
odpowiednio mocna. Syrenka, jako samochód, też nie do wszystkiego się
nada. Ale jeśli mam chodzącą Syrenę, i chcę pojechać do sklepu na
zakupy, czy do cioci na pierogi i kompot rabarbarowy, to nie muszę do
tego mieć Merola. Zwłaszcza, ze po mieście nie można grzać 120
(Nominalna prędkość max. Skarpety z pełnym obciążeniem). Dlaczego ważne
jest dobre utrzymanie i stan - przy 20-stopniowym mrozie, "moja" Syrena
pyrczyla 2-3 sekundy po przekręceniu kluczyka w stacyjce, czasem kapkę
dlużej. Wuchta innych aut ledwo rzeziłą, albo i tego nawet nie.
Pyrczyło... pod warunkiem, że układy były sprawne - uregulowany zapłon,
właściwe paliwo i uregulowany gaźnik, zdrowy akumulator (to nawet noc
wytrzymywał). Gdy coś nie grało - mogiła, czasem dało się "przebłagać"
na pych.
Podobnie taki 286... mało co na nim dziś odpali, ale jeśli sprzet jest
sprawny, nie obciążony nie wiadomo czym, to będzie pomykać całkiem
żwawo, jak na swoje możliwości. W końcu program pocztowy, terminalowy,
nie musi zaraz żreć nie wiadomo ile z mocy procesorka? Na np. terminal
kontrolny, czy prosty rozdział netu pownien starczyć.

--
"E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
(C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;