Re: Zapychanie się partycji systemowej-PODSUMOWANIE

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 22:40:46 MET DST

"Zosia" napisała:

> Metoda JoteRa polegająca na zlikwidowaniu partycji od E: do H: niestety
> odpada ze wzgędu na programy zainstalowane na H:.

Sorry, że się wcinam, ale ja tylko w kwestii formalnej.
Po "zniknięciu" partycji E:, F:, G: i H: zostanie Ci 5,85 GB partycji
systemowej oraz 114 GB pustego miejsca. Po powiększeniu partycji systemowej
do, powiedzmy, 40 GB zostanie Ci ok 80 GB pustej przestrzeni. Zakładając tam
nową partycję z poziomu windzianego Zarządzania dyskami (da się zarówno
podstawową, jak i rozszerzoną - wybierz podstawową) system zaproponuje jakąś
literkę, prawdopodobnie F:. A Ty wtedy przekornie z rozwijalnej listy
wybierz H:. Następnie przywracasz na tę partycję z backupu (z płytek czy z
drugiego dysku) cały katalog "Program Files", który tym sposobem znowu jest
na H: i programy tam zawarte nawet nie zauważą, że zmienił się układ
partycji.

JoteR