Re: Zapychanie się partycji systemowej-PODSUMOWANIE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 21:43:43 MET DST

Dnia Wed, 2 Sep 2009 21:26:18 +0200, Zosia napisał(a):

[...]
> Przepraszam Michale, ale nic nie rozumiem.
> W punkcie <1> pozwoliłam sobie przypomnieć moją konfigurację, na co Ty odpowiadasz,
> że zmiany w partycjach będą w pełni bezpieczne.

Zmiany przeprowadzone w sposób, który proponuję, są w pełni bezpieczne
dla zawartości Twoich partycji i nie wymuszają posiadania UPS-a.

> W punkcie <2> przypomniałam opinie, które otrzymałam na grupie w nawiązaniu do tejże
> właśnie konfiguracji, na co Ty odpowiadasz o skomplikowaniu i adrenalinie.

A zmiany, które polegają na łączeniu partycji podstawowej z dyskiem
logicznym, są obarczone ryzykiem i bezwzględnie wymagają posiadania
UPS-a.

> Co do przeinstalowania programów, które nie są zainstalowane na C:, to właściwie
> ilość czasu poświęconego przede wszystkim na znalezienie źródeł tych programów
> i przypomnienie sobie wszystkich późniejszych ustawień nie byłaby mniejsza niż
> na zainstalowanie systemu od nowa. Bo przy instalowaniu systemu od nowa właśnie
> instalacja programów zajmuje najwięcej czasu, a w przypadku programów, które
> nie od razu zachowywały się w sposób oczekiwany, także dochodzenie do odpowiednich
> ustawień.

Hmm nie wiem o jakich programach mowa, więc nie będę Cię dalej
przekonywał. W takim razie po prostu nadaj swoim partycjom właściwe
literki i poprzenoś na nie odpowiednie dla nich foldery z programami.
Wszystkich partycji będzie cztery minus systemowa C, tak więc literek
powinno wystarczyć.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/