Re: zmniejszenie WinSxS

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 02 Sep 2009 - 21:15:25 MET DST

news:2009090218572900@grush.one.pl...

> Co do kosztów -- mało kto używa komputera dłużej niż 5-6 lat.
> Nawet na takiej Politechnice Śląskiej co mniej więcej tyle
> wymienia się maszyny. Domowe wymieniam co 3-5, zależnie od
> potrzeb. A niektórzy wymieniają lub rozbudowują komputer
> co rok czy dwa lata...

  Miałem na myśli koszt systemu operacyjnego a nie komputera, który starzeje
się "inaczej".
  Również dzisiaj używam W2k Server na nowych komputerach, których nie jest
on w stanie w pełni wykorzystać (bo np. za dużo rdzeni) ale nie widze
potrzeby kupowania nowego serwerowego systemu operacyjnego (w cenie wyższej
niż komputer) skoro stary system robi to samo co robił 5 lat temu albo
niewiele więcej ale na wiele szybszym procesorze i łączu ...

--
marfi