Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 21 Aug 2009 - 00:20:48 MET DST

Dnia Thu, 20 Aug 2009 23:40:36 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> ** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:
[...]
> Ale *opinie* to co innego niż wytyczne producenta systemu prawda?

Ale te opinie są *jednoznaczne*, prawda? A że programiści zwykle stosują
się do wytycznych producenta systemu, więc ich spytaj, czemu nie uważają
folderu Program Files za właściwy pod zapis logów. Kto wie, może sami to
wymyślili ;->.

[...]
> Nieprawda - wybierasz to co Ci wygodnie. Poza tym gdzie niby mają być
> umieszczone te pliki konfiguracyjne Apache? W katalogu użytkownika?

Powinny być w AllUsers albo w ProgramData.

[...]
> Nie.

Przecież to jawna nieprawda.

> W analogicznym przypadku C:\inetpub czy jak to tam było to nie odnosi się
> czasem do "user-writable information"?

C:\Inetpub nie jest folderem chronionym przez UAC.

[...]
> http://www.pathname.com/fhs/2.2/fhs-5.1.html

Weź się nie ośmieszaj. Gdzie tam jest cokolwiek napisane o tym, że pliki
konfiguracyjne można sobie ot tak rozrzucać po przepastnych podfolderach
/var? :->. Toż miały one wszystkie być w /etc.

I właśnie o tym wcześniej napisałem. Ten system jest po prostu
koszmarnie zaprojektowany. A Ty chcesz, żeby podobnie było w Windows, bo
Ci się wytyczne nie podobają...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/