Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 20 Aug 2009 - 00:18:22 MET DST

** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Tu chodzi także o dostosowanie instalatora do wymogów Visty. Ten z MS SQL
> poprawnie ustawia uprawnienia do folderów pod logi. Ten z Apache - wnioskując
> po wypowiedzi przedpiścy - nie.

Każdą swoją mądrość opierasz na wypowiedzi przedmówcy? Może sprawdź jak to
faktycznie wygląda co?

> Choć możliwe, że tu także źródłem problemu jest po prostu niestandardowy
> sposób instalacji.

To też opierasz na wypowiedzi przedmówcy?

Sorry Michał - Apache to jest program open source i istnieją duże szanse, że
jak znajdziesz błąd i go ZGŁOSISZ to ktoś to poprawi.

Wobec tego proponuję tak - *sprecyzuj* na czym polega ten błąd, a ja obiecuję,
że go zgłoszę. OK?

Bo na razie cały czas operujesz na gdybaniu i chyba po prostu tego Apache nie
widziałeś na oczy.