Re: brak efektu przy zmianie wartosci w rejestrze

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 19 Aug 2009 - 22:08:23 MET DST

In news:h6hhee$pq3$1@news.onet.pl,
*soonic* <xxsoonic@op.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości >
>
> Jakby to w praktyce wygladalo? Mam sobie skrypt *.reg ktory mi ustawia
> wygaszacz i jego parametry. Nastepnie musi nastapic restart procesu
> explorer.exe. Musi sie to wszystko wydarzyc z automatu (jednokrotne
> klikniecie myszka na plik skryptu). Nie wiem jak zrobic restart tego
> explorera w skrypcie.

Regedit /s X:\plik.reg
plus zapis do zamknięcia powłoki i jej powtórnego uruchomienia
http://forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=108601&pid=779988&mode=threaded&start=#entry779988

czyli w pliku *.bat napisz:

Regedit /s X:\plik.reg
title kill_explorer
taskkill /F /im explorer.exe
start explorer.exe
Exit

(gdzie x: to literka partycji z plikiem)