Re: Vista Business - Uprawnienia

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 22:28:19 MET DST

Dnia Mon, 17 Aug 2009 20:10:10 +0200, Colin napisał(a):

> - zapisuję w C:\Program Files\Apache 2.2\htdocs pliki po kilka tysięcy
> razy dziennie, bo tworzę skrypty stron internetowych

Ustaw poprawnie uprawnienia do tego folderu i UAC przestanie się
czepiać.

> - często używam sniffera (Wireshark), bo piszę oprogramowanie sieciowe
> - używam oprogramowania do wirtualizacji (VirtualBox), które włączam i
> wyłączam kilkanaście razy dziennie

Apache, Wireshark, VirtualBox w dalszym ciągu nie są zgodne z Vistą? To
smutne... Nie wiem na co jeszcze czekają autorzy tych aplikacji, czasy
XP już na pewno nie powrócą. A chwilowo radź sobie uruchamiając je ze
skrótów do Zaplanowanych zadań. Dla ułatwienia można się posłużyć
maleńkim programikiem Startup Program Unblocker www.jimmah.com .

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/