Re: jednak bez sensu wpis do rejestru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Aug 2009 - 22:38:43 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h6ce3h$s1o$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
> ... ciach...
> To akurat mam zmienione na: "DisablePagingExecutive"=dword:00000001

Może to i zmienię...

> Wg mojego rozumienia powoduje to takie działanie sterowników jakby
> korzystały z "NonPagedPool" nawet gdy mogą używać "PagedPool" czyli
> korzystają z pamięci nie podlegającej "wymiataniu" do swapa jeżeli
> tylko ilość pamięci fizycznej jest wystarczająca i na to pozwala.

Jeszcze może przetestuję...
Tylko w świetle tego, że działam bez swapa, to zmiana tego parametru
była by chyba bezprzedmiotowa, jakby to Mądre Urzędy napisały...
Na razie z planowanego dokupu porządnego monitora nici, więc chyba się
zaposiłkuję nabyciem 4 giga ramy. za nawet 209 zyla 2x2GB 2ch 1066...
Kingston HyperX za 229, to chyba tanio? Mam na pokładzie Kingstony i
chodzą znakomicie. Oj, pobawię się wtedy, mam nawet na takie
okoliczności przygotowany backup świeżej instalki XP :) Czyli w razie
draki szybkie skopiowanie plików i gotowe :) (oczywiście, zabezpieczenie
danych, to priorytet)