Pomocy: Serwer Windows 2008 Std - problem z drukarką Epson TM-88II

Autor: pigobocian <pigobocian_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Aug 2009 - 16:00:31 MET DST

Witam.
Chciałbym poprosić o pomoc.
Mam wiekową EPSON TM-88II na COM. Pasuje mi ze względu na
stanowisko pracujące terminalowo, port LPT jest już zajęty a COM wolny.

Kiedy próbuję zainstalować na serwerze udostępnioną
taką drukarkę zainstalowaną na XP otrzymuję komunikat:

System Windows nie może podłączyć drukarki.
Sterownik drukarki jest niezgodny z włączonymi na
danym komputerze zasadami, które blokują sterowniki
systemu NT 4.0

Kiedy próbuję ją zainstalować przez Panel sterowania->Dodaj sprzęt
otrzymuję komunikat:

Zainstalowanie sterownika drukarki było niemożliwe.
Nie można ukończyć operacji (błąd 0x00000002)

Wnioskuję, ten drugi jest jakąś pochodną tego pierwszego.

Jak i gdzie zezwolić na instalację sterowników NT 4.0 ?

Niestety sterowniki dla tej drukarki zatrzymały się na Windows 2000.
Ze strony epson udało mi się ściągnąć jakieś nowsze sterowniki, ale
i te nie działają poprawnie - tzn. dają się zainstalować pod warunkiem
oznaczenia że instalator sterownika jest zgodny z XP. To z kolei
skutkuje poprawną instalacją i brakiem działania :).

Przejrzałem gpedit oraz zasady zabezpieczeń lokalnych i nic tam takiego
nie ma - niemal wszystko jest oznaczone jako "nie skonfigurowane"
Gdzie można w Serwer Windows 2008 Standard włączyć możliwość
instalowania sterowników od NT 4.0
Zaczyna mnie już od tego 2008 głowa boleć :(

Pomocy.